tisdag 17 februari 2009

Omtapetsering på Kung Gösta

Det kanske märks att Kung Göstas skriverier precis har tapetserats om, om man nu kan uttrycka sig så vad gäller bloggar och andra internetsidor. Min gode vän Hampus har stått för den i mitt tycke mycket stiliga headern och för det är jag mycket tacksam. Själv har jag i min tur lyckats placera den på ett lämpligt ställe; högst upp i mitten. Om folk inte ser vad bilden till vänster om texten föreställer så kan jag berätta att det är en byggnad som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Quality Hotel står det på det arkitektoniska mästerverket och det är naturligtvis Eurostop, i folkmun kallat stoppet, vi talar om. Inuti denna byggnad finns diverse olika mer eller mindre nödvändiga butiker och utanför sker försäljning som för många ungdomar slutat i stor lycka men även en del snedsteg. Det här är naturligtvis fakta som de allra flesta redan känner till och inget vi behöver gå in närmare på.

Jag känner mig faktiskt lite stolt över den nya designen och troligtvis kommer jag sitta och glo på den resten av kvällen istället för att göra det jag borde göra, nämligen analysera den gamla boken Den unge Werthers lidanden. Avslutningsvis kan jag bjuda på vad jag suttit och lyssnat på medan jag tapetserat om här på Kung Göstas skriverier; The Hold Steady. Lyssna och njut av detta ljuva stycke musik! Skulle du mot förmodan tycka att sångaren har en förjävlig sångröst kan du givetvis stänga av.

Inga kommentarer: